Somnul te cuprinde

Atunci cand somnul te cuprinde nu mai ai scapare... Stiu sigur ce va spun pentru ca traiesc pe propria-mi piele aceasta experienta dintotdeauna.

Este extrem de dificil sa fi o persoana rea de somn. De-a lungul timpului mi s-au intamplat destule evenimente legate de dorinta mea de a dormi. In primul rand mie mi se face somn dintr-o data. Ma simt obosita si as dori din tot sufletul sa trag un pui de somn. La serviciu am dormit, in tren, in masina, in avion, pana si la o sedinta de epilare definitiva.

A fost foarte haios atunci pentru ca m-am intins pe patul in care urma sa se desfasoare activitatea de indepartare a parului, iar cosmeticiana respectiva a inceput sa isi faca treaba. Problema e ca eu in trei minute am atipit :)))

La serviciu de multe ori mi s-a intamplat pur si simplu sa pun capul pe birou si sa adorm pentru cateva minute iar cand m-am trezit eram efectiv fresh. Cateva minute de somn m-au revigorat.

Deci, in concluzie, daca vi se face somn, dormiti, n-are ce sa va faca rau.